Caroline (de wijnboerminnares, aldus Ilja Gort) benaderde mij jaren geleden of ik hen kon assisteren in het aanpassen en bijhouden van al hun etiketten. Een echte DTP-klus; oftewel vooral uitvoerend bezig zijn in plaats van aan het begin van het creatieve proces staan.

Zo heb ik jaren voor dit prachtige merk mogen werken. Soms ging het inderdaad om het aanpassen van voor-en/of achter etiket van de La Tulipe of SLURP wijnen, maar ik mocht ook de dozen, kurken, flyers, standpanelen en Lifesizers verzorgen.

Life is too short to drink bad wine!

  • Categorie .................. Advertentie Flyers & Folders
  • Work: .................... DTP

– Way Of Working? –

Persoonlijke benadering, afspraak is afspraak, scherpe tarieven en snel schakelen. Op zoek willen gaan naar het WAUW-effect, dat onderscheidt Studio Bullseye van de meer “middle-of-the-road” vormgevers.

“Great is just not good enough; let’s be awesome!”

About us Let’s Work Together!

 

Portfolio